ROZEZNANIE RYNKU na zakup urządzeń biurowych  w projekcie:„Małopolskie Centra Usług Społecznych”

Zaproszenie do składania ofert w ramach procedury rozeznania rynku na zakup urządzeń biurowych w projekcie: „Małopolskie Centra Usług Społecznych”, w ramach programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027, finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.

  1. ZAMAWIAJĄCY: GMINA DOBCZYCE

REALIZATOR: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dobczycach,
ul. Jagiellońska 44H, 32-410 Dobczyce, Tel/fax. 12/3731104.

  1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

Wspólny Słownik Zamówień Publicznych kody (CPV):- 30191000-4 Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli.

  1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu teleinformatycznego i materiałów eksploatacyjnych:

  1. Drukarka wielofunkcyjna atramentowa Epson EcoTank L15150 – 1 szt.
  2. Oprogramowanie biurowe MS Office 2024 H&B – 2 szt.
  3. Laptop HP ProBook 460 G11 – 2 szt. (dokładna specyfikacja do ustalenia przed zamówieniem).
  4. Myszka bezprzewodowa – 2 szt.
  5. Niszczarka Fellowes AutoMax 200C P-4 – 1 szt.
  6. Podstawka pod laptopa – 2 szt.
  7. Access Point Tp-Link EAP-225 – 1 szt.
  8. Listwa zasilająca 3m – 2 szt.
  9. Materiały eksploatacyjne (tonery, atramenty, itp.) do urządzenia wielofunkcyjnego opisanego w poz. 1 – 2 zestawy.

Urządzenia i materiały powinny spełnić wszystkie wymagania techniczne dla danego produktu.
Urządzenia i materiały powinny być fabrycznie nowe.

Zamówione sprzęty i materiały powinny być dostarczone do Zamawiającego na koszt Wykonawcy.
Okres gwarancji na urządzenia z poz. 1, 3 i 5 – min. 12 miesięcy.

Oferent któremu zostanie zlecone wykonanie zadanie nie może być wpisany na listę osób
i podmiotów, względem których stosowane są środki sankcyjne (m.in. w rejestrze zamieszczonym na stronie BIP MSWiA).

  1. PRZEWIDYWANY TERMIN REALIZACJI: czerwiec 2025, ustalonego  
     wyłonionym wykonawcą harmonogramu.
  1. MIEJSCE REALIZACJI ZADANIA:

Urządzenia należy dostarczyć do budynku przy ulicy Jagiellońskiej 44H w Dobczycach.

  1. WYMAGANIA WOBEC OFERENTÓW:

Wykonawca  powinien posiadać:

- pracowników zdolnych do wykonania zamówienia.

- zaplecze techniczne i sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia.

- uprawnienia do wykonywania tego typu działalności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

- sytuację ekonomiczno-finansową pozwalającą na wykonanie zamówienia we własnym zakresie.

- nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym ( złożenie oświadczenia).

  1. INFORMACJE DODATKOWE:

- Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.

- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

- Zamawiający oczekuje od Wykonawcy zamówienia należytej staranności, wysokiej
jakości świadczonych usług oraz profesjonalnego podejścia do ich wykonania.

- Wykonawca nie może powierzyć wykonania przedmiotu zamówienia innemu Wykonawcy bez pisemnej zgody Zamawiającego.

- Zamawiający informuje, iż zapytanie składane jest w celu rozeznania rynku
i oszacowania wartości zamówienia a odpowiedź na niniejsze rozeznanie rynku nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 KC i przepisów Ustawy – PZP.

- Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia.

- Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych. Rozliczenia pomiędzy zamawiającym a wykonawcą realizowane będą w złotych polskich PLN.

- Powyższe zaproszenie do składania ofert nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do udzielenia zamówienia.

- Wykonawcy, których oferty nie zostaną wybrane nie mogą zgłaszać żadnych roszczeń
z tytułu otrzymania niniejszego zaproszenia do złożenia oferty oraz przygotowania
i złożenia oferty.

  1. WYKAZ NIEZBĘDNYCH DOKUMENTÓW:
  • Formularz ofertowy zał. 1
  • Oświadczenie o spełnieniu warunków zał. 2.
  • Oświadczenie o braku powiązań z beneficjentem zał. 3.
  • Oświadczenie udzielenia gwarancji na sprzęt.
  1. FORMA, MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
  • Oferta winna być złożona na piśmie, w języku polskim, w formie zapewniającej pełną czytelność jej treści.
  • Oferta powinna być złożona na załączniku nr 1 do rozeznania rynku.
  • Oferta powinna zawierać załączniki wymienione w pkt. 8.
  • Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca.
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo nie przystąpienia do umowy bez podania powodu.
  • Z Wykonawcą zostanie podpisana umowa.

Ofertę należy przesłać w wersji elektronicznej do dnia 20.06.2025 roku, na adres: mgops@mgops.dobczyce.pl lub złożyć w zamkniętej kopercie (z dopiskiem  PROCEDURA ROZEZNANIA RYNKU na zakup urządzeń w projekcie: „Małopolskie Centra Usług Społecznych”, na adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, 32-410 Dobczyce, ul. Jagiellońska 44H.

Składający ofertę powinien wycenić szacunkowy koszt brutto za całość usługi.

  1. KRYTERIA WYBORU OFERTY

Wybór oferty nastąpi w oparciu o kryterium ceny 70%.

Zapewnienie serwisu urządzeń w okresie min. 1 roku  30%.

Zamawiający opublikuje informację na stronie internetowej www.mgops.dobczyce.pl
o wyborze Wykonawcy.

Zamawiający zawiadomi wybranego Wykonawcę o wyborze oraz o szczegółach współpracy.

Niespełnienie wymogów formalnych powoduje wykluczenie z postępowania.

 

 

 

 

I  Wymagania niezbędne dla osoby aplikującej:

 Asystentem rodziny może być osoba, która:

1) posiada:
    a) wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie, praca socjalna lub
    b) wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy
       szkolenia określony na podstawie art.12 ust. 3 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 roku o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub
    c) wykształcenie średnie i szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną, a także udokumentuje co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną;
2) nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona;
3) wypełnia obowiązek alimentacyjny — w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego;
4) nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
5) nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym.

II  Wymagania dodatkowe:

1) prawo jazdy kat. B,
2) mile widziane doświadczenie w pracy w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej,
3) sumienność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, komunikatywność,
4) samodzielność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy.


III  Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny w konsultacji z pracownikiem socjalnym, o którym mowa w art. 11 ust. 1 ustaw z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej;
2) opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej;
3) udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego;
4) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych;
5) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych;
6) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi;
7) wspieranie aktywności społecznej rodzin;
8) motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych
9) udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej;
10) motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych;
11) udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych;
12) podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin;
13) prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci;
13a) realizacja zadań określonych w ustawie z dnia 4 listopada 2016r. o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem”;
14) prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną;
15) dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny,
16) monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną;
17) sporządzanie, na wniosek sądu opinii o rodzinie i jej członkach;
18) współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny;
19) współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.

IV Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

Asystent rodziny świadczyć będzie usługi w miejscu zamieszkania rodziny między godziną 7.00. a 20.00. może również towarzyszyć rodzinie poza miejscem zamieszkania między godz. 7.00 a 21.00.
Praca asystenta rodziny jest wykonywana w systemie zadaniowego czasu pracy.

 V  Wymagane dokumenty:

 1)  list motywacyjny,
2)  życiorys (CV),
3)  kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (dyplom),
4)  kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy ( świadectwa pracy, zaświadczenia),
5)  ewentualne kserokopie zaświadczeń o odbytych kursach i szkoleniach,
6) oświadczenie kandydata o wypełnianiu obowiązku alimentacyjnego – w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do kandydata wynika z tytułu egzekucyjnego,
7) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
9) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.

VI  Informacje dodatkowe:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko Asystenta Rodziny”
- osobiście w siedzibie Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobczycach, ul. Jagiellońska 44H, 32-410 Dobczyce.
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 25 czerwca 2025 r. do godz. 14.00.
Ogłaszający nabór zastrzega możliwość nie rozstrzygnięcia konkursu bez podania przyczyny.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni na w/w stanowisku, zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata.
W przypadku nie rozstrzygnięcia konkursu dokumenty aplikacyjne wszystkich kandydatów zostaną zniszczone po zakończeniu procedury naboru.
Wymagane dokumenty konkursowe: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016r. oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024r., poz.1135 ze zm.)”.

 

W dniu 2 maja 2025 r. Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dobczycach będzie nieczynny. (Zgodnie z zarządzeniem Dyrektora Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dobczycach, dzień 2 maja będzie dla pracowników ośrodka dniem wolnym od pracy. Zgodnie z kodeksem pracy dzień ten został wyznaczony za dzień świąteczny przypadający w wolną sobotę - 3 maja).

Za utrudnienia przepraszamy

Informujemy, że w Wielki Piątek (18 kwietnia 2025 r.) Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dobczycach czynny będzie do godz. 11:30.